In miscare

Astazi a fost o zi frumoasa. Nu doar pentru ca soarele era extrem de arzator iar canicula de afara ardea iarba verde ce abia crescuse, ci si pentru ca eu m-am simtit bine in interiorul meu. Cand m-am trezit am imbracat repede tot ce am gasit cu Batman prin casa – simteam ca vreau sa ma intorc putin in trecut, la momentele in care DC Comics era lumea mea si eu eram cel mai mare fan al lui Batman (acest lucru nu s-a schimbat, doar ca acum e mai putin previzibil, dat fiind faptul ca am crescut) – apoi am iesit repede din casa sa merg spre locul unde se desfasura mai bine de jumatate din zi (pentru poze cu stilul meu Batman verificati My Story din Instagramul meu: https://www.instagram.com/sidewalk.hypermoon/ )

In majoritatea timpului, unul dintre lucrurile care te pot face sa te simti extraordinar la scoala este mancarea. Eu imi pregatesc pachetul pentru scoala cu o zi inainte, si apoi singurul motiv pentru care imi doresc sa ma trezesc odata ca sa merg la scoala este ca sa mananc ce am pregatit.

De data aceasta mi-am facut o salata delicioasa si sanatoasa, cu fasole rosie, bucati de ou, putin usturoi, rosii, branza si bucati mici de paine prajita (crutoane). Arata superb iar gustul a fost si mai si! De asemenea m-am bucurat ca mi-a ajuns cat pentru doua pauze, astfel ca bucuria de la prima pauza nu se terminase inca. 

Pe langa masa copioasa pe care am avut-o, am avut prilegiul sa iesim de la scoala cu o ora mai repede. Dar dragul de domn director ne-a pus 10 minute “pe ceas” la curatenie prin curtea scolii. A fost fabulos…ce sa zic. Am cronometrat fiecare secunda incercand sa gasesc crengi de aruncat, dar mereu dadeam de coji de la boabe de fasole. Nici acum nu inteleg cine ar curata fasole in curtea unei scoli.

In cele din urma am iesit pe poarta, gata sa duc la capat cei 10.000 de pasi pe care trebuia sa ii parcurg zilnic. Pe drum, un coleg mi-a spus ca am slabit destul de mult, iar acest lucru mi-a luminat ziua la maxim. Nu stiu daca stie, dar acele vorbe au fost ca o mireasma dulce pentru urechile mele.

Ajungand in Parcul Mare am inaintat spre locul cu aparate si masini de sport si fitnes, unde am gasit in sfarsit o tasnitoare ca sa beau apa, caci eram franta de la caldura. M-am apucat de “tras la fiare”, cum s-ar zice. Am facut in jur de 20 de minute de sport, cu doi dintre colegii mei asistandu-ma de la distanta, “veghind” asupra mea.

Simteam cum ard tot ce se poate arde, si pot sa spun ca a fost un sentiment satisfacator, caci mai apoi am fost destul de mandra de mine insumi. 

A fost o atmosfera grozava, am putut sa ma simt bine in propria piele (lucrur care nu se intampla foarte des). Nu stiu cat de mult s-au “distrat” colegii mei acolo, dar pentru mine a fost o eliberare si un avant spre a continua sa imi ating tinta in ce priveste kilogramele si stilul de viata.

Cand am ajuns acasa mi-am facut un pranz sanatos pe care il ravneam de mult timp, dar pe care l-am tot inlocuit cu alte lucruri. 

(Paste cu mazare, bucati de rosii si sos cu oregano si busuioc de la Barilla❤)

A fost un pranz nemaipomenit!

Dupa ce am terminat, am plecat la un coafor ca sa-mi mai tai din varfuri, caci erau despicate si sa imi raresc parul caci nu mai puteam suporta caldura si greutatea parului meu des. A iesit o opera de arta de care sunt foarte multumita!

Apoi am mers cu mama la cumparaturile pentru excursia cu clasa de weekendul acesta. Am cumparat o gramada de lucruri sanatoase, majoritatea in stil vegan, plus dulciuri fara zahar si batoane fitness, fructe si legume, seminte chia pentru smoothie-uri si multe altele (desi inca nu am cumparat tot ce imi trebuie). (a huge lot of craziness) 

Acum cand e seara si ma gandesc la ziua ce tocmai a trecut, realizez cat de bun a fost Dumnezeu cu mine si azi. Vedeti voi, obisnuiam sa ma frustrez deoarece nu Il puteam auzi cu adevarat. Dar astazi l-am auzit si l-am vazut in mai multe momente. L-am auzit prin colegul meu care imi spunea ca am slabit si prin celelalte colege care ma incurajau ca arat bine, l-am vazut in natura si in frumusetea si caldura soarelui pe care stie ca il iubesc asa de mult! El doar mi-a oferit exact ceea ce iubesc eu cel mai mult si exact ce aveam nevoie. Ce altceva as mai putea cere?… Pot doar sa Ii multumesc pentru aceasta zi minunata!

2 thoughts on “In miscare

  1. Lucruri pentru care se merită să trăiești says:

    Fi sigura draga Sofi ca fiecare zi e un dar de la Dumnezeu si pentru a avea motive de multumire la sfarsitul fiecarei zi nu trebuie decat sa privim in urma la ziua ce s-a scurs gandindu-ne doar la simplul motiv ca ne-am putut da jos din pat pe picioarele noasrtre, lucru care multi poate nu l-au mai facut de luni de zile. Deci nu lasa pe nimeni si nimic sa-ti fure motivele de multumire de la sfarsitul fiecarei zile!!!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

