Viața merge la sud-vest

o-HERO-facebook.jpg

Cred că printre pasiunile mele, cea mai bine evidențiată și cel mai mare impuls al meu este călătoritul. Aș putea vorbi despre asta toată ziua. Când călătoresc și simt vântul bătându-mi printre șuvițele rebele colorate ciudat și atmosfera caldă a drumului lung, oboseala nu mai contează, problemele parcă dispar și totul pare să prindă viață! Să fiu toată viața un nomad și să călătoresc din țară în țară, dormind prin moteluri, socializând cu străini și fotografiind tot ce văd este exact ceea ce îmi pune în mișcare toată ființa mea aventurieră.

Preferatul meu oraș, locul pe care mi-am dorit din totdeauna să-l vizitez, centrul viselor mele, este Los Angeles. De când sunt mică îmi doresc să merg acolo, să stau acolo mult timp, chiar dacă nu ma mut de tot, măcar să stau câteva luni bune. Îmi doresc să merg pe plaja Malibu, să vizitez Hollywood-ul, să umblu pe Walk of Fame făcându-mi poze pe stelele de pe asfalt și să fac imposibilul în ,,orașul tuturor posibilităților”.

Los Angeles-ul pentru mine este acasă, o casă îndepărtată unde simt că aparțin, chiar dacă asta poate părea abstract. Cu toate nebuniile și manifestările rele care se întâmplă acolo și despre care auzim la știri și vedem la televizor, niciodată nu am exclus vizitarea și chiar locuirea temporară în acest oraș magnific.

Situat în sud-vestul Statelor Unite, Los Angeles (L.A.) este un oraș pe coastă, având  multe plaje, dintre care unele sunt în topul celor mai vizitate din lume, cum ar fi Malibu, Santa  Monica și Venice Beach.

Multe dintre peisajele căutate pe internet care conțin un ocean, clădiri mari și o plajă curată sunt de fapt din California, statul care cuprinde Los Angeles-ul. De sigur că, în realitate, plajele nu sunt tot timpul atât de curate. De fapt, toate orașele din lume au punctele lor negative, cu izuri specifice oamenilor pe jumătate îmbrăcați care consideră că nu există iarnă decât la Polul Nord.

Pentru mine, o zonă fără iarnă e o zonă de vis, de aceea Los Angeles este și va fi mereu în topul listei mele de locuri de văzut într-o viață.

LA.jpeg

Leave a Reply

